Translate

понеделник, 3 юли 2017 г.

Пилешко със сметана


Това е една рецепта, на която всеки си има интерпретация и си я приготвя по вкус, желание и налични продукти. Дори и аз много често изменям някои съставки, но мисля, че най-важното е вкусът. Когато той е на ниво, всичко е наред, нали?


Добрия вкус, по мое мнение, идва от правилното овкусяване на месото, точните подправки и свежите продукти.
Когато имам възможност винаги използвам пресни зеленчуци и месо.


В това ястие използвах градински подправки и пресни гъби, съгласете, че вкусът ще е страхотен!


Ето и продуктите:
500 гр. пилешки гърди
200 гр. печурки
100 гр. пушено топено сирене
100 мл. сметана за готвене
свеж магданоз, чесън, мащерка и риган 
сока на половин лимон
50 мл. бяло вино 
кимион
черен пипер
олио и 1 с.л. масло 

Приготвяне:


Пилешкото месо се нарязва на късчета и се маринова с виното,сока от лимона, чесъна и свежите подправки, както кимиона и пипера. 
Хубаво е да се маринова поне за 30 минути, може и няколко часа.
Преди готвене, вземете гъбите, почистете ги и ги нарежете на средно големи късчета, малко по-малки от пилешките късчета. 
Вземете подходящ тиган, аз използвам уок, сложете олиото и маслото, когато се сгорещят сложете гъбите и ги гответе няколко минути, веднага към тях прибавете маринованото пилешко заедно с билките и маринатата.


След като добавите месото, сложете топеното сирене и сметаната.
Гответе около 15 до 20 минути на умерена топлина.
Получава се много вкусно ястие.
Поднесете го с бяло вино, комбинацията е прекрасна!

Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !