Translate

четвъртък, 6 юли 2017 г.

Тиквички кебап


В тези топли летни дни, все гледам да "метна" нещо във фурната, за да се сготви само.
Сигурно и вие процедирате така?
Вече в градината има тиквички, както и пресен картоф, стана ясно какво ще е ястието.
Понеже ако е напълно постно, има опасност само аз го хапвам, така, че взех решение да сложа и малки кюфтенца между зеленчуците.


Оказа се добро решение!
Тук ще споделя с вас, че каймата ми е от домашно свинско месо, което смилам в кухненския робот. Сега ще споделя с вас една моя тайна, за невероятно вкусна и ароматна домашна кайма.


Споменах, че смилам свинското месо на кайма в кухненския робот, заедно с месото слагам едро нарязана глава лук, магданоза, зърна черен пипер, кимион, сол, свежа целина и чубрица.
Може да добавите и чушка, за повече аромат, както и черен пипер.
Всичко заедно смилам на кайма. Аромата е удивителен.
Когато прехвърлям каймата от робота в купа или чиния, слагам и едно яйце.
Оставям каймата да почине в хладилника и омесвам кюфтетата.
Ако имате възможност да опитате, направете го.


Продукти:
500 гр. кайма ( приготвена по описания по-горе начин)
3 тиквички
5-6 картофа ( пресни средно големи)

Приготвяне:


Приготвената  кайма се оформя като кюфтенца. Тиквичките се нарязват на колелца, както и картофа. Вземате тавичка, в която слагате малко мазнина и подреждате тиквички, кюфтенца, картофи. 


Когато подредите всички продукти в тавичката полейте със струя олио и запечете на 180 градуса, около 30-40 минути.


Може да покриете тавичката с фолио, за да не изгори.


Получава се много вкусна комбинация.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !