Translate

събота, 1 юли 2017 г.

Табуле с киноа


Ето, че най-накрая в блога ми ще присъства една от най-популярните салата от Ориента!
Аз реших да я пречупя през призмата на модерните кулинарни течения и вместо булгур, да използвам киноа.


След като дегустирах, разбрах, защо тази салата е абсолютна класика в менютата на ресторантите. Ненадминат вкус, аромат и лекота.
Перфектна салата за сезона.


Знаете, че обичам да добавям по частичка от мен в рецептите, в тази използвах свеж лук, магданоз от градината и домати. За декорация сложих малко босилек, дори и той сякаш си беше на мястото в салатата.


Ето и продуктите:

200 гр. киноа
1 голям розов домат
1 връзка магданоз
1 глава пресен лук
1/2 лимон
зехтин
сол на вкус

Приготвяне:


Киноата се сварява в  около 500-600 мл. вода, която да е подсолена.
Изважда се и се охлажда добре.
Доматите се обелват и нарязват на кубчета, след което се прибавят в купата с киноа.
Нарязвате връзката магданоз на ситно, заедно с пресния лук, аз използвам и връхчетата му.
Слагате сока на лимона, солта и зехтина. Разбърквате добре салата.
Аз я декорирах с няколко стръкчета босилек и я поднесох с чаша бяло вино!
Идеална комбинация!


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !