Translate

неделя, 9 юли 2017 г.

Американски бананови палачинки



От години срещам рецепти за този вид палачинки и все си мислих, че се приготвят сложно.
Оказа се, че не е така. Стига човек да реши, че иска да ги приготви.
Имах в хладилника три меки и почернели банана, при вида им ми стана ясно, какво ще приготвям.


Радвам се, че имах възможността да приготвя тези божествени палачинки.
Вкуса им е ненадминат, при всяка хапка се усеща банановия вкус, канелената нотка и пухкавостта им.


Ето и продуктите:
3 бр. банана ( по-стари и меки)
3 яйца
1 ч.ч. брашно
1 ч.л. бакпулвер
3 с.л. захар
1 ч.ч. прясно мляко
щипка канела

Приготвяне:


Вземете две дълбоки купи, разделете яйцата на жълтъци и белтъци в тях.
Към белтъците сложете захарта и ги разбийте на сняг.
Намачкайте бананите или ги пасирайте, за да се получи каша.Към банановата каша сложете жълтъците, бакпулвера и брашното.
Разбъркайте сместа, след това добавете млякото, а накрая внимателно разбитите на сняг белтъци.
Сместа ви трябва да е много пухкава и въздушна.
Вземете тиган с не залепващо покритие, сложете малко мазнина и един черпак от сместа за палачинки. Когато добие златист загар и има възможност да се обърне лесно, обърнете палачинката от другата страна.
Това е всичко!
Гарантирам ви ненадминат вкус.


Палачинките поднесох с Карамелен сироп, приготвен по ТАЗИ РЕЦЕПТА!
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !