Translate

петък, 13 октомври 2017 г.

Запечени сладки картофи


За първи път разполагам със сладки картофи. Реших да ги запека във фурната със свежи билки.
Получиха се много вкусни.


В началото, когато започнах да ги режа, си помислих, че са вид тиква, защото бяха с цвят на тиква. След като ги запекох и опитах установих, че са по-сладки и от тиква.
Много различен и приятен вкус.


Следващия път, когато си купя сладки картофи ще ги приготвя като гарнитура на пикантно свинско месо. Ще се комбинират  повече от идеално. сигурна съм.
Сервирах ги с домашен Пинджур, защото е малко по-пикантен.


Необходими продукти:

500 гр. сладки картофи ( около 2 броя)
5 с.л. олио
сол
черен пипер
риган
магданоз

Приготвяне:


Обелете и нарежете картофите на дълги ленти. В малка купа смесете олиото, солта черния пипер, ситно накълцания магданоз и риган. Разбъркайте маринатата.
Омесете картофите с маринатата.
Вземете тава и я покрийте с хартия за печене. Разположете картофите един до друг.
Поръсете с още малко сол и запечете в топла фурна на 200 градуса около 20-30 минути.
Картофките трябва да се запекат добре отгоре и отдолу.
Сервирайте със сос по избор и предпочитание.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !