Translate

събота, 31 август 2013 г.

Сладко от сини сливи



За първи път правя сладко от сини сливи и мога да кажа, че стана повече от вкусно.
Превръща се в едно от любимите ми вкусотии.
Особено поднесено на вкусна филия от хляб, намазана с масло.
Мммм неповторим вкус...


 Продукти:

1 кг.сини сливи
800 гр.захар
2 с.л. оцет ( или лимонена киселина)


Приготвяне:

Аз го приготвям така:
изчистват се сливите от костилките, посоляват се със захарта и се оставят за няколко часа в тенджерата. Вари се на котлон и се бърка, за да не залепне.
Когато достигне желаната гъстота се слагат лъжичките оцет.
Слага се в бурканчета, затварят се и се обръщат с капака на долу.
Това е.
Да ви е сладко!


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !