Translate

петък, 27 септември 2013 г.

Мусака от ориз и печени чушки


Рецептата на това ястие видях от предаването на Ути. Изпробвах я, и стана любима на моето семейство.От тогава редовно я приготвям.

Вкусна коричка, основа от печени чушки и плънка от вкусен ориз...
Вкусотия!

Необходими продукти :

1 буркан печени чушки

1 морков

1 глава лук

2 скилидки чесън

1-2 бр. гъби 

1ч. чаша ориз

олио

кимион

черен пипер,сол,риган
За заливката : 
1 яйце, 1 ч. чаша кисело мляко, брашно, щипка сода

Начин на приготвяне:
В дълбок тиган слагаме олиото заедно с нарязаните на ситно лук, морков и чесън .Задушаваме ги и добавяме ориза, и  подправките.
Аз я приготвих постна,
но вие може да добавите около 200 гр.кайма.
Ориза се готви като за пълнени чушки, трябва да е полуготов.
В избрана тавичка слагаме олио на дъното и редим печените чушки .
На вече наредения ред от чушки, слагаме готовата плънка от ориза и отгоре нареждаме ред чушки, слагаме 2 чаена чаши вода .
Печем във фурната до готовност на ориза и заливаме със заливката, печем до получаване на златист цвят на коричката.


Много вкусна и лека мусака !


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !