Translate

четвъртък, 26 септември 2013 г.

Туршия в буркан

За първи път правя туршия!
Всяка година се каня да направя и все се разколебавам и не правя, но тази година успях!


 Продукти:

за около 6-7 буркана, които са около литър
3 малки зелки
1 кг. моркови
6 малки глави червено цвекло
1 връзка целина
10 червени чушки
200гр.захар
4 с.л.сол
700мл.оцет
4 аспирина 

Приготвяне:


Първо се измиват бурканите и се подсушават.
Следващата стъпка, която аз направих бе да почистя цвеклото, което нарязах на дъното всеки буркан, след него нарязах зеле, морков, целина, чушка и така се редуват продуктите , до като се запълнят бурканите.
Подредени продуктите в бурканите се заливат с 1 с.л.сол, 1с.л.захар, 1 аспирин и 1/2 к.ч. оцет , доливат се с вода до горе и се затварят.
Съхраняват се на хладно място.
Консумира се след около 20-30 дни, когато е станала туршията.



Ето и резултата от туршията.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !