Translate

сряда, 23 октомври 2013 г.

Туршия от карфиол




Приготвянето на туршия е национална традиция.
Това са го правили нашите родители, баби и пра-баби.
Това правим и ние.
Може да е демоде, но е вкусна зимна салата.
Наскоро правих със зеле и цвекло, сега вече има на пазара карфиол, а аз много го обичам и реших да направя и от него.
До сега не съм правила туршия от карфиол.





Продукти:
за 6 буркана, които за около 500 мл.

1 голяма глава карфиол
3-4 моркова
4 стръка целина
6 аспирина
6 с.л сол
6 с.л. захар
60 мл.оцет
 по желание може да се добави черен пипер



Приготвяне:


Карфиола се измива и се накъсва на розички.
Моркова се обелва и нарязва,целина също.
В подготвените буркани редуваме карфиол и моркови и целина.
Когато напълним бурканите слагаме във всеки буркан по един аспирин, една с.л. захар, една с.л. сол, оцет и пълним с вода до горе.
Затваряме бурканите добре, няколко дни под ред е добре да се обръщат за малко.
Съхраняват се на хладно място за около 15-20 дни.
След този период може да се опитат.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !