Translate

петък, 4 октомври 2013 г.

малко снимки из двора

Днес съпруга ми изведе детето на разходка ,защото както винаги аз имах нещо да свърша...
"Под нещо да свърша" се разбира почистване на къщата и познатите на всички подобни задължения...
С времето съм се научила да се справям с всичко доста бързо ,защото времето е ограничено.
Хората,които имат деца идеално могат да ме разберат.
Свърших си задачите и ми остана време...
Реших да взема фотоапарат и да се забавлявам малко :)
Ето някой неща,които исках да снимам ,но все не ми оставаше време .

Скоро няма да има такава зеленина.

Ретро мелничка


Последните есенни ягодки...



Доматите и есента .

































Шипка,която се суши за чай ,които ще пием през студените зимни дни...
 

 Новата реколта от орехи,които също се изсушават ,за да не мухлясат :)
Ще има орехи за баклава...














Новата реколта от лимони...
Малко е скромна ,но пък си е супер удоволствие да се късат от дървото...