Translate

четвъртък, 17 октомври 2013 г.

солени кексчета

Рано една делнична сутрин, реших да направя нещо различно за закуска.
Отворих хладилника да проверя какви продукти имам за нещо солено...
Видях пакет кори за баница,яйца ,сирене ,прясно мляко и хоп реших да импровизирам с нещо ново!
Бях гледала от доста време едни мъфини с кори за баница и реших да си направя подобен вариант с моите продукти.

Ето какво се получи:

Понеже си беше опит направих доза за 6 бр. за една форма.
 Продуктите:

3 бр. кори за баница (три листа)
2 яйца
100 гр.прясно мляко
50 гр.сирене
20 гр.кашкавал
7 с.л.брашно
1 бакпулвер


Приготвяне:
В дълбока купа накъсваме корите за баница .
Към тях слагаме яйцата,млякото,натрошеното сирене,кашкавала нарязан на кубчета и разбъркваме добре.
Бакпулвера слагаме към брашното и добавяме към сместа.

Самата смес правим малко по течна от смес за кекс , на снимката може да добиете представа за гъстотата.
Ако желаете, може да се добави още брашно.
Формата намазваме с маргарин или масло, изсипваме сместа и печем на 200 градуса до готовност.




Стават много пухкави и вкусни.


Ето как изглеждат от вътре , още са топли ...

По вида на тази коричка може да се ориентирате до  кога да се печат .


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !