Translate

неделя, 31 май 2015 г.

Терин от тиквички


Любимия ми сезон!
Вече първите тиквички в двора пораснаха и приготвих с тях този терин!
Скоро ще има домати ,краствички вече има,тази на снимката е също домашна...
Толкова са вкусни току-що откъснати!


Много отдавна искам да приготвя такъв терин от тиквички.
Мисля,че се получи много лек и доста вкусен.


Реших да го покрия със сос от майонеза,кисело мляко ,чесън и пресен копър!
Ненадмината вкусотия!


Продукти:

2 средни тиквички
2 яйца
70 гр. сирене
40 гр.топено сирене
40 гр. настърган кашкавал
кимион
чубрица
черен пипер

за соса:
чесън
кисело мляко с висока масленост
3 с.л. майонеза
пресен копър

Приготвяне:


Тиквичките се обелват и нарязват на тънки ленти по дължина.
Аз реших да ги запека на грил-тигана .
Направих смес от олио ,сол,чесън и копър, с която намазвах грилованите тиквички.
Така се овкусяват .
Когато се охладят се преминава към сглобяване на терина.


Пригответе смес от яйцата,сирената и подправките.
Наредете тиквичките по стените на терина.
Сложете сместа,отгоре наредете още тиквички.
Покрийте терина с фолио и печете около 20 минути в топла фурна на 180 градуса !


Когато е готово го изкарайте и оставете да изстине.
Приберете в хладилника,за да се охлади и тогава го обърнете.
Пригответе соса и покрийте терина с него.


Идеята за терина взех от любимия ми  Терин с печени чушки в рецептата има и подробно описания как се подреждат зеленчуците в терина!
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !