Translate

петък, 22 май 2015 г.

Бутерки с ягодов крем


До като има ягоди в двора десертите с тяхно присъствие ще са хит в кухнята ми.
Продължавам с любимия ми домашен крем с ягоди в комбинация с вкусни бутер хапки.
Вкусно!


До като ги оформя да изглеждат така двете части по отделно се дегустираха и намаляха значително, за това има и такова малобройно присъствие на снимките.


Ето и продуктите :
за бутерките:
1 пакет бутер тесто

за крема:
500 мл. прясно мляко
2 яйца
100 гр. захар
100 гр. бял шоколад
4 с.л, брашно
20 гр. масло
1 желатин
350 гр. ягоди
1 ампула ванилия 
Приготвяне:


Нарежете бутер тестото на малки квадрати и го изпечете до златисто.
Оставете го да се охлади.
Приготвяне на крема:


В дълбока тенджера смесете яйцата,захарта и брашното.
Постепенно добавете млякото и разбъркайте с телена бъркалка.
Сложете тенджерата на котлона и бъркайте така няма да останат бучки и крема ще се сгъсти без да загори.
Когато е готов и сгъстен спрете котлона и добавете към топлия крем ванилията,шоколада и маслото и разбъркайте добре.
Оставете крема да изстине.
Може и в хладилник да го сложите.
Почистете ягодите и ги пригответе да ги сложите в крема.
Пригответе и желатина,като го накиснете в 20-30 мл. студена вода.
След около 10 минути до разтопете на водна баня или в МФ за 5-10 секунди.
До като чакате желатина да набъбне сложете ягодите в крема и ги пасирайте с пасатора.
Получава се невероятен ягодов крем.
Сложете желатина,разбъркайте ги оставете в хладилника да стегне.


Сглобете вкусните бутерки като разрежете през средата всяко изпечено квадратче и му добавите крем.
Може да декорите по ваше желание.
Гарантирам лекия и свеж вкус  на този десерт.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !