Translate

неделя, 22 януари 2017 г.

Френска селска торта с бисквити


Това е една от любимите торти на моето семейство, приготвяла съм я за поводи и гостите ми винаги остават очаровани от вкуса на тортата.
Днес ви предлагам един лесен и бърз вариант на тази класическа торта.


Тази рецепта ще ви бъде от полза, ако не желаете да печете и разточвате медените блатове на класическия Медовик.
Това е Френска селска торта с  Бисквити Закуска.


Заедно с екипа на Победа и Бисквити Закуска създадохме специално за вас и видео клип на тази рецепта, предлагам да видите и клипа.




Тортата се получи с ненадминат вкус и определено беше висока оценена от екипа и бе консумирана доста бързо.


Благодаря на Победа, че ме направиха част от това вкусно преживяване.
Удоволствието и изживяването бяха неописуеми.


Ето и продуктите:


               2 пакета Бисквити Закуска
За крема:
500 гр. Заквасена сметана
Кората и сока на един лион
200 гр. Пудра захар
200 мл. Сладкарска сметана
3 с.л. мед
сладко от боровинки
За декорация бисквити и орехи 


Приготвяне:


Вижте видеото с рецептата или прочетете подробното ми описание.


Вземете форма с махащ се ринг.
Първо се приготвя крема, самия процес е много лесен.
В дълбока купа сложете заквасената сметана, кората на лимона, сока и захарта и разбъркайте с миксер.
Добавете меда и отново разбийте.


Разбийте с миксер сладкарската сметана, до като се получи пухкава и гъста сметана.


Смесете крема и сладкарската сметана.
Вземете Бисквити Закуска, подредете първия ред на дъното на тавата, сложете крем и сладко от боровинки, след това подредете следващия ред бисквити. Повтаряйте действието като накрая завършите с крем.


Смелете около 100 гр. орехи и натрошете 5-6 Бисквити Закуска, смесете добре орехите и бисквитите и поръсете тортата.


Вкусът на тортата е ненадминат. 


Тортата се оставя да почине няколко часа в хладилник и се поднася.


Радвам се, че имах възможност да ви представя една от любимите си торти в улеснен вид и да участвам в приготвянето й.
Благодаря, Победа!


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !