Translate

вторник, 25 юли 2017 г.

Яйчен пастет


Този пастет и идеалната разядка за чаша вино и приятен разговор.
Обожавам подобни не отнемащи от времето вкусотии.


Поднесох я с крекери, защото си пасва идеално с тях.



Необходими продукти:
7-8 сварени яйца
30 гр. сирене
30 гр. кашкавал
2-3 с.л. цедено мляко
свежи копър и чесън
2 с.л. лимонов сок
червен пипер за поръсване

Приготвяне:


Вземете подходящ съд, в който да направите пастета.
Аз използвах купа за салата, вътре настъргах яйцата, сиренето, кашкавала.
Добавих млякото и подправките, както и сока от лимон.
Още веднъж се разбърква сместа и пастета е готов.
Поднесете го в малки купички, поръсен с червен пипер.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !