Translate

петък, 21 юли 2017 г.

Пълнозърнести банички с тиквички


Толкова е приятно и вдъхновяващо за една домакиня или кулинар, да знае, че в градината си разполага със свежи плодове и зеленчуци.
Тази сутрин още рано, след като изпих кафето си направих една приятна обиколка и откъснах няколко тиквички и тези чери домати.
Тиквичките са сред любимите ми зеленчуци на този сезон и не спирам да приготвям ястия  с тях.



Само банички не бях правила, но ето, че благодарение на отправената ми покана от  BELLA да съм гост блогър в техния блог La vita e Bella,   аз реших да създам тази рецепта както за вас, моите читатели, така и за читателите на  La vita e Bella.


За изпълнението на рецептата използвах Пълнозърнести точени кори BELLA.
Резултата беше впечатляващ, баничките се получиха отвън хрупкави, а от вътре с много богата и вкусна плънка.



Важното за мен, е че всички ги одобрихме и си ги хапнахме заедно с голямо удоволствие.



Ето и необходимите продукти:

2 бр. средни тиквички 
2 бр. яйца
125 гр. крема сирене
125 гр. бяло сирене
20 мл. олио  
резен масло 

Приготвяне:



Тиквичките се измиват и с помощта на белачка се нарязват на тънки ивички.
Поставят се в гевгир и се посоляват.
В малка купичка сложете двата вида сирена и с вилица ги намачкайте и смесете.
Към сиренето се счупват яйцата, разбърквате енергично, до като се получи смес наподобяваща паста, сложете и около 2 с.л. олио. Плънката ми има доста наситено жълт цвят, защото яйцата са домашни.



Пригответе корите, като вземате две кори, намазвате от яйчената смес, върху нея подреждате тиквичките. Внимателно хващате и навивате на руло кората.



Навитата кора се поставя в предварително намазана с мазнина тава.



Вече навитите банички се намазват с малко олио и се пекат в топла фурна на 180 градуса.
Аз сложих фолио през първите 10 минути, след което го махнат.
Така баничките ми се изпекоха равномерно и плънката не остана сурова.
Малко преди да извадите баничките от фурната ги намажете с масло. Така отгоре ще добият приятен загар и ще останат хрупкави.
Когато баничките са готови се изкарват от топлата фурна и се оставят около 5 минути да си починат. След това са готови за дегустация!


Щастлива съм, че създадох тази невероятно вкусна баница, и че имам възможността да я споделя с вас. Благодаря на BELLA  за поканата!
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !