Translate

четвъртък, 3 август 2017 г.

Салата Цезар с пиле


Чувството да приготвиш сам и да се насладиш на вкуса на любимата ти салата е неописуемо!
Обожавам да си поръчвам Салата Цезар с пилешко, когато хапвам на заведение.
Вечер все си приготвям разни салати, мои си измишльотини.
Реших, че е време да се взема в ръце и да приготвя любимата си салата от заведенията.
Този път се сдържах и не добавих много излишни неща, освен чери домати.
Те са нещото, което добавих от себе си.


Надявам се да, че кулинарните критици няма да ме нападнат, защото всичко останало в салата е класическо. Дресинга или соса е изпълнен по класическа рецепта, а той...той е невероятна комбинация, гениално създадена за тази салата.


Аромата на аншоата, зехтина, свежестта на айсберга и хрупкавостта на крутоните, се смесват в тази пленителна салата, а за малко да пропусна и чашата студено бяло вино...
Мога да хапвам само това и мисля, че няма да ми омръзне, а на теб?


Необходими продукти:

1 салата айсберг
200 гр. пилешко филе
4-5 бр. чери домати
2 с.л. пармезан
крутони 

за дресинга:
2 рибки аншоа
1 жълтък
2 скилидки чесън
1 ч.л. балсамов оцет
1 ч.л. лимонов сок
черен пипер
1 ч.л. Дижонска горчица
20 мл. зехтин

Приготвяне:


Крутоните се приготвят по ТАЗИ РЕЦЕПТА!
Пилешкото филе се запича на грил, може да го мариновате предварително в малко соев сос, черен пипер, кимион и зехтин. Запичате го за 10-15 минути.
Салатата се накъсва на едри парчета в подходяща чиния или купа.
Сложете чери доматите върху айсберга, разположете охладените крутони.
Дресинга се приготвя като сложите в блендер рибката, горчицата, зехтина, балсамикото, лимоновия сок и черния пипер. Сол не се слага, защото аншоата е солена.
Определено суровия жълтък ме притеснява, за това реших да го прекарам през водна баня.


Може да го разбъркате на водна баня около 4-5 минути, а след това да го добавите към останалите съставки за соса и да пасирате. Получава се гъст дресинг.
Сложете малко от дресинга ( по вкуса ви), подредете нарязаното пилешко филе ( аз го нарязах на малки парчета). Поднесете салата в компанията на любимото ви питие.
Аз заложих на бяло вино!


Сега след като приготвих и опитах любимата ми ресторантска салата, ще очаквам винаги този ненадминат вкус. 
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !