Translate

неделя, 24 септември 2017 г.

Бонбони "Гараш"


Бонбони "Гараш" са публикация 1000 в моя блог "Домашни вкусотии".
Щастлива съм, че имам удоволствието да споделя с вас моята радост.
Нарочно исках хилядната публикация да е с класически привкус.
Исках да е нещо лесно, вкусно и домашно.


Обичам домашната храна, обичам да я приготвям и да споделям опита си с вас.
Може би и това е причината за около 4 години да имам 1000 публикации.
Старая се винаги да съм положително настроена и всеки път да ви пренасям  в моя свят. Надявам се желанието ми да поддържам това лично местенце да се запази и за напред.


Поднасям моите благодарности към вас, читателите на блога, последователите ми и всички, и най-вече на всички, които ми се доверяват и приготвят рецептите ми...
Благодаря, че ви има, и че ме вдъхновявате!


Необходими продукти:

200 гр. ронливи бисквити
1 ч.ч. изпечени и смлени орехи
1 к.ч. топло прясно мляко
20 гр. масло
5 с.л. течен шоколад

за глазурата:
100 гр. натурален шоколад
100 гр. млечен шоколад
40 мл. сметаната или мляко

Приготвяне:


Преди да ви обясня рецептата, ще ви споделя, че шоколадовата глазура за бонбоните може да се пропусне. Вкъщи ме убеждаваха, че бонбоните са супер и без нея, но аз настоях да ги покрия. Ооо, да бонбоните се опитаха почти веднага, след като оформих първите няколко.


Бисквитите се смилата в робот или се начупват на ситно с ръце.
Поставят се в купа. Орехите се запичат на сух тиган за около 3 минути и след това се начупват или и те се смилат.
Орехите и бисквитите се смесват добре.
Течния шоколад се слага в отделна купичка и към него се добавя маслото, и топлото мляко.
Желателно е да разбъркате внимателно, получава се крем, който се слага към бисквитите и орехите. Смесете всичко много добре, с помощта на навлажнени ръце оформете бонбоните.
Подредете ги в подходящ съд и ги сложете в хладилника, за да стегнат.
След два часа, можете да ги залеете с разтопените шоколади и сметана, или с глазурата.
Моите бонбони не са перфектни на външен вид, но гарантирам, че са толкова вкусни, че веднага ще ги харесате.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !